Auksinis protas: Startas Nr. 1

2019
BGG Average Rating
3.5
community average
Login to vote on your own rating
Players
1-6
Weight
N/A
Age
10+

⚙️ Game Mechanics

How this game works - core systems and player actions

🏢 Publishers

📖 About This Game

The game consists of 100 cards with 200 questions, an answer book and 10 joker cards, of which the TV game hosts - ArÅ«nas Valinskas and Andrius Tapinas - will give the players fun QR tasks. You can compete one on one or form teams and embark on a real intelligence fight. The game begins with the first round of cards (1 to 50 cards and with 5 joker cards) to be shuffled and folded on the table. Cards are drawn in turn, questions are read aloud. If the game is a team based, team members can consult with each other. Answers are checked by the opponent or the opposing team. After playing the first round, the second is played on the same principle (from 51 to 100 cards and with 5 joker cards). 1 point is awarded for the correct answer. For proper performance of the joker's task - 3 points. For transferring a joker card to another player (or team) without reading the QR code - 0 points. After scanning the QR code of a missed task, 1 point is deducted. The participant or team with the most points wins. The cards can be used as a stand-alone game or as an expansion for "Golden Mind: a great board game". Also, this game can be expanded with "Golden Mind. Start No. 2" cards. ŽaidimÄ… sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelÄ— ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR smagias užduotis žaidÄ—jams pateiks patys TV žaidÄ—jų vedÄ—jai - ArÅ«nas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vienÄ… arba sudaryti komandas ir leistis į tikriausiÄ… intelekto kovÄ…. Žaidimas pradedamas pirmojo turo kortelÄ—mis (nuo 1 iki 50 kortelÄ—s ir su 5 džokerio kortelÄ—mis), kurias reikia sumaišyti ir užverstas padÄ—ti ant stalo. KortelÄ—s traukiamos paeiliui, klausimai skaitomi garsiai. Jei žaidimas komandinis, komandos nariai gali tartis tarpusavyje. Atsakymus tikrina priešininkas arba priešininkų komanda. Sužaidus pirmÄ…jį turÄ…, tokiu pat principu žaidžiamas antrasis (nuo 51 iki 100 kortelÄ—s ir su 5 džokerio kortelÄ—mis). Už teisingÄ… atsakymÄ… skiriamas 1 taškas. Už tinkamÄ… džokerio užduoties atlikimÄ… – 3 taškai. Už džokerio kortelÄ—s perleidimÄ… kitam žaidÄ—jui (ar komandai) nenuskaičius QR kodo – 0 taškų. Už neatliktÄ… užduotį nuskaičius QR kodÄ… atimamas 1 taškas. Laimi daugiausia taškų surinkÄ™s dalyvis arba komanda. KortelÄ—s gali bÅ«ti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti žaidimÄ… „Auksinis protas: Didysis stalo žaidimas". Taip pat, šÄ¯ žaidimÄ… galima praplÄ—sti su "Auksinis protas. Startas Nr. 2" kortomis.